اجرای محوطه سازی فضای سبز در لواسان

محوطه سازی فضای سبز لواسان

طراحی فضای سبز در لواسان

اجرای حرفه ای و تخصصی محوطه سازی ساختمان، ویلا و باغ در منطقه لواسان تهران با گروه تخصصی و نیروهای مجرب. اجرای انواع مدل های فضای سبز مدرن و کلاسیک به همراه آلاچیق های جدید فلزی و چوبی، آبنماهای به روز.

محوطه سازی و فضای سبز مخصوص ساختمان یا برج خاصی نیست و میتوانید همه جا اجرا شود مخصوصا در فضاهایی که عمومی میباشد و مردم میبینند میتوانید محوطه سازی انجام دهید تا زیبایی دوچندانی به ساختمان یا فضای مسکونی تجاری خود ببخشید.

هزینه طراحی فضای سبز در لواسان

هزینه طراحی فضای سبز و محوطه سازی در لواسان، به بزرگی پروژه و همچنین تجهیزاتی که در پروژه بکار میرود و متریال های مورد نیاز دارد که هر چه این مقادیر بیشتر باشد مسلما روی زمان و هزینه پروژه تاثیر مستقیم دارد ولی کیفیت به همون اندازه بالا می باشد.

کارشناسان آرادکو با بررسی دقیق فضا و محوطه، بهترین مشاوره را به شما ارائه میدهند تا بهترین نوع متریال و نوع فضا را بتوانید انتخاب کنید و در هزینه های اضافی نیز صرفه جویی شود.

محوطه سازی برج در لواسان

شرکت آرادکو، مجری بازسازی خانه ، محوطه سازی و فضاهای سبز مدرن و کلاسیک با تجربه چندین ساله و نمونه کارهای قدرتمند در تهران و سراسر ایران میباشد که با دید تخصصی و نگاه کارشناسان ما میتوانید بهترین انتخاب را برای ساختمان و برج خود داشته باشید.

انواع سبک محوطه سازی

انواع سبک محوطه سازی
سبک رسمی
سبک غیر رسمی
سبک مدرن
سبک شرقی
سبک بیابانی
سبک کلاسیک

برای برآورد قیمت محوطه سازی و اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید

5/5 - (1 امتیاز)
همین حالا از کارشناسان ما مشورت بگیرید
شماره دفتر مرکزی :
02144031125
02144073306

شماره همراه:
09001900676

بازسازی خانه
طراحی نمای ساختمان
اجرای کابینت آشپزخانه
محوطه سازی

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.

خانه مقالاتتماسواتساپ