دکوراسیون اداری
گروه معماری آرادکو با توجه به نوع و شرایط خاص طراحی، روند پروسه طراحی اداری را در سه مرحله به انجام میرساند.
مرحله اول: شناخت کامل و نیاز سنجی
در تجزیه و تحلیل مرحله اول میتوان اظهار داشت که گزینههایی مانند بررسی امکانات و فضای موجود، بررسی خواستهها و نیازهای کارفرما درون پروژه و در نهایت پیشنهاد راه حلهای عملکردی که منتج به خلق و بوجود آمدن فضایی با همه معیارهای زیباشناختی خواهد شد.
مرحله دوم: طراحی حرفه ای و عملکردی
در مرحله دوم کارشناسان و متخصصین ما با مشاوره کارفرما اقدام به ترسیم کروکی و اسکیس اولیه از فضای مورد نظر خواهند کرد و پس از اقدامات اولیه و رسیدن به نقاط نظر مشترک، نقشهها و پلانهای دوبعدی جهت تشخیص سیرکولاسیون بهتر ترسیم میشود و در نهایت امر طراحی سه بعدی برای درک راحت تر فضاها صورت میگیرد.
مرحله سوم: اجرا دقیق جزییات
مرحله سوم کار که نمود نهایی کار گروه طراحی میباشد نیز براساس نقشههای ترسیم شده و تشابه حداکثر با طرحهای سه بعدی بوجود می آید. ما در آرادکو با استفاده از تیم اجرایی، متخصص، مجرب، متعهد این تضمین را به کارفرمایان عزیز و محترم میدهیم که به بهترین شکل ممکن پروژه را به سرانجام برسانیم.
طراحی و اجرای دکوراسیون اداری در گروه معماری آرادکو به صورت کاملا حرفه ای و متناسب با نیاز کارفرما و برای هر کارفرما به شکلی خاص و منحصر به فرد صورت میگیرد.
دیدگاههای سازمانی، احتیاجات و فضاهای گوناگون اداری از جمله مواردی هستند که طرح اولیه را شکل داده و منتج به خلق فضایی میگردد که کارفرما به دنبال آن است.
با توجه به تجربیات و تخصص ما در گروه معماری آرادکو برای دستیابی به بهترین فضا و تجربه ی بودن در محیطی اصیل و مطلوب موارد زیر پیشنهاد میگردد:
- در زمان طراحی سلایق و علایق، نیازها و چالشهای خود را به صورت کامل به زبان خودتان لیست نمایید.
- طرح مسئله نمایید و از طراح راه حلهای متفاوت حل مسئله را درخواست نمایید.
- در جلسات اولیه نشست با طراح و مجری از علایق، خواستها، نیازها و حتی ارزشها و خط فکری خودتان صحبت نمایید به این دلیل که آشنا شدن و شناخت و آگاهی هر چه بیشتر طراح از سلایق و احتیاجات شما، دستیابی راحتتر به فضایی مطلوب، خاص، لوکس و رویایی در ذهن شما را میسر مینماید.
- از اینکه خط فکری شما و طراح نزدیک به هم میباشد و با روحیات و نگرش شما سازگاری دارد مطمئن شوید.
در این صورت میتوانید بودن در فضایی را تجربه نمایید که برایتان لذتبخش میباشد.
تاثیرات طراحی دکور اداری
طراحی محیط اداری یا تجاری تاثیر کاملا مستقیمی با عملکرد سازمانی دارد و اگر طراحی داخلی محیط اداری به درستی انجام نشود سبب عدم رضایت کارکنان،کاهش راندمان کاری و بازدهی آنها، عدم حس مالکیت و تعلق، عدم حضور کار تیمی کارکنان میشود که در نهایت نارضایتی شغلی را درپی دارد.
علاوه بر موارد کیفی فوق دکوراسیون اداری و بهینه سازی دفتر کار منجر به نظم و ساماندهی محیط میشود و میتوان از حداقل فضا بیشترین استفاده را برد.
ارتباط ساده و راحت در دسترسیها، سیرکولاسیون و دسترسی مناسب به بخشهای مختلف محل کار اداری و استفاده از المانهای زیبایی شناسی، محیطی مطلوب و بهینه برای کار ایجاد خواهد کرد.
افراد شاغل زمان زیادی را در محل کار اداری خود سپری میکنند. بنابراین با طراحی مناسب و هوشمندانه ی فضای اداری و به پیرو آن تامین فضایی با عملکرد راحت(آسایش) رضایتمندی کارکنان را افزایش و تولید(دستاورد) مناسب را ممکن ساخت.
شماره دفتر مرکزی :
02144031125
02144073306
شماره همراه:
09001900676
بازسازی خانه
طراحی نمای ساختمان
اجرای کابینت آشپزخانه
محوطه سازی