اجرای روف گاردن + قیمت (1)

روف گاردن چیست؟

روف گاردن به معنای اجرای فضاهای سبز و مدرن بر روی بام ها و تراس ها گفته میشود.

بام سبز یا روف گاردن فرصتی به شما هدیه میدهد که با استفاده بهینه از فضای بلااستفاده یا نازیبای بام، باغ شخصی خود را در محیطی مشرف به شهر بوجود آورد و از آن نهایت لذت را در کمال آرامش و به دور از هیاهو ببرید.

اجرای روف گاردن

طرح کلی روف گاردن

در مورد طراحی و دیزاین روف گاردن ، عناصر و المان های متفاوتی همچون آلاچیق، پرگولا، رواق های طبیعی سبز، آبنما، گلدان های پرتابل و ثابت، نیمکتها، مجسمه ها، باربیکیو مورد استفاده قرار میگیرد و گاهی درمواردی که سازندگان علاقه بیشتری به هزینه در روف گاردن نشان میدهند استخر و حتی جکوزی نیز قابل طراحی میباشد.

طراحی روف گاردن شامل دو مرحله اساسی عمرانی (اجرای ایزولاسیون و زهکشی) و لنداسکیپ(اجرای فضای سبز و تجهیزاتی مانند آلاچیق، باربیکیو، آبنما) است. استفاده از مصالح نوین در صنعت ساخت همچون ژئوممبران و ژئودرین در تسریع اجرا، کاهش هزینه ها و بالابردن دوام، کیفیت و کارایی سیستم ایزولاسیون و زهکشی بام به عنوان یکی از اساسی ترین اجزا در گروه آرادکو به صورت تخصصی قابل اجرا میباشد.

گروه آرادکو با توجه به تخصص ویژه در حوزه تولید و مونتاژ سازه های چوبی، امکان طراحی و ارائه انواع المان های دلخواه کارفرما شامل آلاچیق، پرگولا، آبنما، گلدان ها و کفپوش مختص باغ بام را دارا میباشد.

روف گاردن در تهران

گیاهان مناسب روف گاردن

عموما گیاهانی در باغ بام مورد استفاده قرار میگیرند که دارای ویژگی هایی مانند تحمل گرما و نورمستقیم خورشید را دارند. همچنین سرعت و حد رشد گیاه و عمق نفوذ ریشه آن از پارامترهای مهم در انتخاب آنها میباشد.

به طور کلی فضای سبز موجود در روف گاردن میتواند ترکیبی از گیاهان و گلدان و میوه های بوته ای باشد.

آبیاری هوشمند روف گاردن

برای حفظ و نگهداری گیاهان در شرایطی پایدار، اجرای سیستم های آبیاری هوشمند پیشنهاد میگردد. نوع، ویژگی و کارایی این سیستم ها متنوع بوده و بنا به درخواست کارفرما و شرایط پروژه پیشنهاد میگردد.

روف گاردن پشت بام

نورپردازی

در طراحی روف گاردن نورپردازی کاربرد و اهمیت بسیار خواهد داشت. با طراحی و نورپردازی حرفه ای و مناسب علاوه بر ایجاد عمق و حس بهتر، امکان تشخیص آسان مسیرهای ورودی و خروجی و ایجاد احساس متفاوت و جذاب تر در افراد میگردد.

قیمت روف گاردن

5/5 - (2 امتیاز)
همین حالا از کارشناسان ما مشورت بگیرید
شماره دفتر مرکزی :
02144031125
02144073306

شماره همراه:
09001900676

بازسازی خانه
طراحی نمای ساختمان
اجرای کابینت آشپزخانه
محوطه سازی

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.

خانه مقالاتتماسواتساپ