کابینت سازی آشپزخانه فرمانیه صفر تا صد + قیمت عالی

کابینت آشپزخانه فرمانیه

طراحی کابینت آشپزخانه فرمانیه

دکوراسیون و طراحی کابینت آشپزخانه اهمیت بسیار زیادی دارد. در طراحی آن از چوب های مختلف طبیعی و ام دی اف و هایگلاس استفاده می شود که هر کدام زیبایی و کارایی و تنوع خود را داراست و با توجه به فضای آشپزخانه خود، میتوانید از انواع مختلف کابینت در آن استفاده کنید.

آشپزخانه هر خانه، نشانه زیبایی و مدرن بودن دکوراسیون و معماری آن خانه می باشد. شما تقریبا در طول روز بیشترین زمان خود را در آشپزخانه منزل خود سپری میکنید، به همین دلیل دکوراسیون آن نباید کسل کننده و تکراری شود.

از طرفی هر کدام از مدل و جنس های آن، با توجه به مزایا و معایب خودشان، هزینه های متفاوتی دارند اما همیشه استفاده از بهترین جنس و چوب در کابینت، نشانه خوب بودن و زیبایی بیشتر نمی باشد.

کارشناسان و طراحان گروه آرادکو، با توجه به نیاز و طرح و دکوراسیون خانه شما، بهترین طرح و مدل را به شما ارائه می دهند و میتوانید آن را با بهترین کیفیت و قیمت در خانه خود اجرا کنید.

طراحان ما قبل از اجرای پروژه، فاکتورها و نکاتی که بسیار مهم است (جنس انواع کابینت – تفاوت قیمت کابینت – مزایا و معایب هر کدام در آشپزخانه و رنگ ) را به شما میگویند تا بتوانید به راحتی و با دید بسیار خوبی کابینت مورد نیاز خود را انتخاب کنید.

هزینه نصب و ساخت کابینت در فرمانیه

هزینه و قیمت اجرا و طراحی کابینت بستگی به پروژه، جنس و متریال بکار رفته در کابینت، تعداد قفسه ها و کابینت ها می باشد. همچنین با توجه به اینکه گروه آرادکو خدمات نوسازی و بازسازی خانه نیز انجام می دهند، در صورت نیاز به اصلاح و نداشتن استاندارد معماری، میتوانید به صورت توافقی اینکار را به بهترین شکل در خانه خود انجام دهید.

زمان نصب و ساخت کابینت آشپزخانه در فرمانیه

زمان تحویل پروژه و پیاده سازی کابینت آشپزخانه در فرمانیه بستگی به عوامل بسیار زیادی مانند بزرگی پروژه، طراحی و نصب آن میباشد که این موارد قبل از شروع کار در قرارداد بین شما و آرادکو ذکر می شود و هدف ما اجرای کابینت در کمترین زمان و بالاترین کیفیت میباشد.

تعمیر کابینت در نیاوران
تعمیرات کابینت شامل خرابی لولای کابینت
تعویض جک پمپی
درب های کابینت های داشبوردی یا فرسوده شدن آن
شکسته شدن قسمتی از آن مانند خارها، پیچ، ریل و رفع رگلاژ
تغییر رنگ و جنس کابینت های قبلی شما
جایگزین کردن درب آسیب دیده با درب های جدید
تعویض پایه کابینت

5/5 - (1 امتیاز)
همین حالا از کارشناسان ما مشورت بگیرید
شماره دفتر مرکزی :
02144031125
02144073306

شماره همراه:
09001900676

بازسازی خانه
طراحی نمای ساختمان
اجرای کابینت آشپزخانه
محوطه سازی

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.

خانه مقالاتتماسواتساپ